22 Mart 2011 Salı

dünyanın en güzel sesi

keseciği gördükten sonra rutin kontroller başladı. veee haziran' daki muayenemde Can Bey bana dedi ki '' biliyor musun, ben hayatımda o kadar çok kadın ağlattım ki, üstelik bunu 10 saniyede başardım hep'' .o sırada ultrason ekranına aval aval bakıp anlamaya çalışan ben, bu cümle ile ne kasttettiğini idrak edememiştim doktorcuğumun ta ki tık tıkı tık tıkı diye bir ses duyana kadar. meğer Can Bey, ben ekranda gördüklerimi kendimce insan yavrusuna benzetmeye çalışırken bebişin kalp seslerini dinlemek için ayarlar yapıyormuş. odayı poyraz' ın kalp atışları ve benim gözyaşlarımın sesi doldurdu. ordaydı işte, minik minik kalbi atıyordu içimde. nasıl biri olacaktı, neye kime benzeyecekti, huyu suyu kime çekecekti o an düşünmeye başladım. çünkü o an anladım ve emin oldum, ulaaan ben ANNE oluyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder